ΥΠΠΟΤΗΣ | ΠΕΡΙ ΚΑΥΓΑΔΩΝ

0
231
Δύο εξαιρετικής τέχνης καρυάτιδες , από θασίτικο μάρμαρο συμφυείς με πεσσό, διατομής 0,20Χ0,60 μ. αποκαλύφθηκαν με την αφαίρεση των αμμωδών χωμάτων, στο χώρο μπροστά από τον δεύτερο διαφραγματικό τοίχο, κάτω από το μαρμάρινο επιστύλιο, ανάμεσα στις, επίσης, μαρμάρινες παραστάδες. Μπροστά από τις καρυάτιδες, και από το ύψος της μέσης τους και κάτω, αποκαλύπτεται τοίχος σφράγισης από πωρόλιθους σε όλο το πλάτος των 4,5μ. Η αποκάλυψη έγινε κατά τις ανασκαφικές εργασίες που συνεχίζονται στον λόφο «Καστά», στην Αμφίπολη, από την ΚΗ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασσικών Αρχαιοτήτων ΑΠΕ ΜΠΕ/Υπ. Πολιτισμού/STR
ΑΠΕ ΜΠΕ/Υπ. Πολιτισμού/STR

• Καυγάς νο1: Και να που τα Δημήτρια βρέθηκαν ξανά στο επίκεντρο της δημοσιότητας όχι για την πολιτιστική τους διάσταση, αλλά λόγω της πολιτικής κόντρας διοίκησης και αντιπολίτευσης στον Δήμο Θεσσαλονίκης. Τα περιστατικά τα γνωρίζετε ή θα τα διαβάσετε στις αρμόδιες σελίδες.

• Το θέμα είναι ότι έγιναν αντικείμενο εκμετάλλευσης και από τις δύο πλευρές, χωρίς επί της ουσίας να ενδιαφέρεται κανείς για την ουσία των Δημητρίων, τον τρόπο με τον οποίο διοργανώνονται, το αποτέλεσμα το οποίο παράγουν, την εμβέλεια την οποία έχουν. Το διακύβευμα ήταν ο καφενές, αν και θα μπορούσε μια αισιόδοξη και περιπαικτική ματιά να δει αυτό που συνέβη στο δημοτικό συμβούλιο Θεσσαλονίκης ως την εναρκτήρια εκδήλωση των 52ων Δημητρίων με τίτλο «Χωρίς πρόγραμμα»…

• Καυγάς νο2: Απορρίφθηκε το τεχνικό δελτίο του ΥΠΠΟ για τα έργα στον τύμβο Καστά της Αμφίπολης (και Βεργίνα και Πέλλα!) και έγινε το σώσε. «Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας επέλεξε την απευθείας απόρριψη όχι μόνο του τεχνικού δελτίου της Αμφίπολης αλλά και των υπόλοιπων προτάσεων του ΥΠΠΟΑ για σημαντικά έργα στην Κεντρική Μακεδονία» είπε η ΥΠΠΟ Λ. Κονιόρδου.

• «Στην περίπτωση της Αμφίπολης το ΥΠΠΟ είναι αποκλειστικά υπεύθυνο για τη διαμόρφωση του τεχνικού δελτίου του έργου. Είναι γεγονός ότι μας εστάλη από την κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου Πολιτισμού ένα τεχνικό δελτίο με σημαντικά κενά και σημαντικές παραλείψεις» είπε σε δήλωσή του ο Περιφερειάρχης Απ. Τζιτζικώστας. Βεβαίως ο Περιφερειάρχης εγγυήθηκε ότι τα λεφτά για την Αμφίπολη θα πάνε στην Αμφίπολη.

• Άδραξε την ευκαιρία και η Όλγα του πολιτισμού, η οποία απεφάνθη ότι η ηγεσία του ΥΠΠΟ αποδεικνύεται «επικίνδυνη» και «εμμονική» με την Αμφίπολη. Σημειωτέον ότι λίγο νωρίτερα η Όλγα του πολιτισμού ξιφούλκησε με αφορμή τον φοβερό σεισμό στην Κω και τις ζημιές από πτώσεις αγαλμάτων λόγω «πλημμελούς στερέωσης».

• Δόθηκε τελικά από το ΚΑΣ και το ΥΠΠΟ το Ηρώδειο στον Σύλλογο Φίλων Παιδιών με Καρκίνο «Ελπίδα» αλλά την 1η αντί της 20ής Σεπτεμβρίου. Για τους ανησυχούντες…

• Μαθαίνουμε ότι εκταμιεύθηκαν τα 100.000 ευρώ που έταξε ο ίδιος ο πρωθυπουργός στο ΚΘΒΕ για τις εργασίες αποκατάστασης στα Θέατρα Γης και Δάσους. Ήδη στο Θέατρο Γης, σύμφωνα με τον καλλιτεχνικό διευθυντή, κατασκευάστηκε ένας φράχτης. Θυμίζουμε ότι το θέμα είχε αναδείξει με ρεπορτάζ η ΤhessΝews το καλοκαίρι του 2016. Καλό Σ-Κ σε όλους!

Ο ΥΠΠΟΤΗΣ

Από το φύλλο της THESSNEWS #64 

Advertisements
Προηγούμενο άρθροΚΟΝΤΡΕΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΑ 52Α ΔΗΜΗΤΡΙΑ
Επόμενο άρθροΟ ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΗΤΣΙΑΣ ΣΤΟ SANI FESTIVAL ΣΤΙΣ 5/8!
Τι είναι το thinkfree; Καλή ερώτηση. Μια παρέα, έτσι ξεκίνησε κι έτσι συνεχίζει, που θέλει να ποστάρει χωρίς περιορισμούς ό,τι την ευχαριστεί. Ό,τι γράφει ή ό,τι διαβάζει. Στο thinkfree δίνουμε το λόγο στους ανθρώπους του πολιτισμού μέσα από τη δραστηριότητά τους, αναδεικνύουμε νέα πρόσωπα με κοινό χαρακτηριστικό τη θετική σκέψη (think positive) και τη δημιουργικότητα σε κάθε τομέα και χώρο (πολιτιστικό, επιχειρηματικό, επιστημονικό κ.ά.), φιλοξενούμε ελεύθερα (write free) τεκμηριωμένες απόψεις για θέματα πολιτικής πολιτισμού, πολιτικής και κοινωνίας, οικολογίας και αστικού περιβάλλοντος, αρχιτεκτονικής και υγιεινής ζωής. Το thinkfree είναι κι ένα διπλό πείραμα: σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων που το στηρίζουν, αλλά και δημιουργίας ενός no budget ηλεκτρονικού περιοδικού (e-magazine). Γι' αυτό δεν είναι τυχαίο ότι μακροημερεύουμε χωρίς δυσκολία! Με σεβασμό και εκτίμηση, με αγάπη γι' αυτό που κάνουμε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here