Ένας 79χρονος επικεφαλής στο ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας…

0
923

6Και επισήμως πρόεδρος του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας ο Κώστας Καζάκος. Πήρε μόλις 5 ψήφους, αυτές των μελών του δ.σ. του ΔΗΠΕΘΕ που πρόσκεινται στην παράταξη του «κόκκινου» δημάρχου Κώστα Πελετίδη, ενώ τα υπόλοιπα 4 μέλη, Μαριάννα Σταματιάδου, Κώστας Σπαρτινός, Χαριτίνη Καρλιαύτη και ο Παναγιώτης Τσερόλας δεν συμμετείχαν στην διαδικασία της ψηφοφορίας καθώς θεώρησαν «προδιαγεγραμμένο το αποτέλεσμα».

Θυμίζουμε ότι πέραν της μακράς πορείας του Κώστα Καζάκου στο ελληνικό θέατρο, στις εκλογές του Σεπτεμβρίου του 2007 καθώς και του Οκτωβρίου του 2009 είχε εκλεγεί βουλευτής με το ΚΚΕ, ως επικεφαλής του ψηφοδελτίου Επικρατείας του Κομμουνιστικού Κόμματος. Ήδη διαβάζουμε ότι στην Πάτρα λένε καλά λόγια -πως να μην πεις άλλωστε για έναν ηθοποιό του διαμετρήματος του Κ. Καζάκου; Το θέμα είναι όμως αλλού.

Πρόκειται για μια ξεκάθαρα κομματική επιλογή. Το παραδέχτηκε ο ίδιος ο Δήμαρχος, ο οποίος ανήκει στο ΚΚΕ, όταν έδιωχνε τον Παντελή Αμπατζή, μη ανανεώνοντας τη σύμβασή του πριν λίγους μήνες. «Κατανοούμε τις διαφορετικές εκτιμήσεις για την επιλογή του καλλιτεχνικού διευθυντή. Θα μας επιτρέψετε όμως να έχουμε ως δημοτική αρχή την δυνατότητα να αναπτύξουμε τους σχεδιασμούς μας και στο ΔΗΠΕΘΕ. Όσοι με εγκαλούν ότι ακολουθώ την πολιτική του κόμματός μου και ότι αυτό δήθεν είναι επιζήμιο για τα συμφέροντα του πατραϊκού λαού, έχω να πω το εξής: Η «Λαϊκή Συσπείρωση» ποτέ δεν έκρυψε, αντίθετα πρόβαλε σε όλους τους τόνους, τη στήριξή της από το ΚΚΕ. Το κόμμα που υπερασπίζεται με συνέπεια τα λαϊκά στρώματα. Ποτέ δεν κρύψαμε την πολιτική μας τοποθέτηση. Αυτό αποτέλεσε και έναν από τους λόγους για να μας εμπιστευθεί ο λαός της Πάτρας».

Σκληρή και κυνική παραδοχή ότι «πάνω απ’ όλα το κόμμα». Φαίνεται ότι στην Ελλάδα ακόμη είναι πολλοί αυτοί που πορεύονται με βάση τις οδηγίες του κόμματος. Είτε υπηρετούν την αυτοδιοίκηση είτε, ακόμη χειρότερα, τον πολιτισμό. Γιατί θα έπρεπε ο πολιτισμός να μας ενώνει, όχι να αποτελεί εστία διχασμών. Όταν δε αυτό δεν αφορά πολιτικές αλλά πρόσωπα, τους «ημέτερους» δηλαδή, τότε τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα.

Γιατί εν προκειμένω η Πάτρα λειτουργεί ως μικρογραφία της ψωροκώσταινας. Ειδικά αυτή την περίοδο. αν και θα όφειλαν οι πολιτικοί μας να αξιοποιούν τον πολιτισμό ΚΑΙ ως πεδίο άσκησης της σύγχρονης πολιτικής σκέψης. Οπότε εγείρεται και το πρόσθετο ερώτημα (μετά από εμπειρία δεκαετιών): αρκεί να είναι κάποιος καταξιωμένος ηθοποιός (και μάλιστα 79χρονος!!!) για να κουμαντάρει ένα πολιτιστικό φορέα -δηλαδή να χαράξει πολιτιστική πολιτική και να διαχειριστεί τα οικονομικά- ή πρέπει να το ‘χει και λιγάκι το μανατζεριλίκι και τη γνώση των καιρών; Η ερώτηση είναι προφανώς ρητορική.

 

Προηγούμενο άρθροΤα Ιουλιανά του 1920
Επόμενο άρθροΓια την ΕΡΤ…
Τι είναι το thinkfree; Καλή ερώτηση. Μια παρέα, έτσι ξεκίνησε κι έτσι συνεχίζει, που θέλει να ποστάρει χωρίς περιορισμούς ό,τι την ευχαριστεί. Ό,τι γράφει ή ό,τι διαβάζει. Στο thinkfree δίνουμε το λόγο στους ανθρώπους του πολιτισμού μέσα από τη δραστηριότητά τους, αναδεικνύουμε νέα πρόσωπα με κοινό χαρακτηριστικό τη θετική σκέψη (think positive) και τη δημιουργικότητα σε κάθε τομέα και χώρο (πολιτιστικό, επιχειρηματικό, επιστημονικό κ.ά.), φιλοξενούμε ελεύθερα (write free) τεκμηριωμένες απόψεις για θέματα πολιτικής πολιτισμού, πολιτικής και κοινωνίας, οικολογίας και αστικού περιβάλλοντος, αρχιτεκτονικής και υγιεινής ζωής. Το thinkfree είναι κι ένα διπλό πείραμα: σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων που το στηρίζουν, αλλά και δημιουργίας ενός no budget ηλεκτρονικού περιοδικού (e-magazine). Γι' αυτό δεν είναι τυχαίο ότι μακροημερεύουμε χωρίς δυσκολία! Με σεβασμό και εκτίμηση, με αγάπη γι' αυτό που κάνουμε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.