Δέκα δεσμεύσεις στις καλένδες

0
525

Γράφει η Άννα Ευθυμίου / Δικηγόρος, Αναπληρώτρια Εκπρόσωπος Τύπου της Ν.Δ. για θέματα Β. Ελλάδας και Δημοτική Σύμβουλος στο Δήμο Θεσσαλονίκης / www.annaefthymiou.gr, www.annaefthymiou.blogspot.com

Η παράταξη του Γιάννη Μπουτάρη, προκειμένου να διεκδικήσει τη διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης, έκανε αφειδώς πολλαπλές προεκλογικές εξαγγελίες και δεσμεύσεις, με σκοπό τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των συμπολιτών μας. Μερικές από τις οποίες ήταν οι παρακάτω:

  1. Ένταξη της Θεσσαλονίκης σε πρόγραμμα ταχείας ανασυγκρότησης, όπως έγινε με την Αθήνα στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
  2. Γραφείο του Δήμου Θεσσαλονίκης στις Βρυξέλλες.
  3. Γραμμή τραμ τριάντα (30) χιλιομέτρων από το ΙΚΕΑ μέχρι το σιδηροδρομικό σταθμό, με τη χρήση των κονδυλίων που θα δίνονταν για την υποθαλάσσια, εντός τριετίας.
  4. Συμμετοχή του Δήμου Θεσσαλονίκης στο μετοχικό κεφάλαιο του ΟΑΣΘ και αγορά εκατό (100) νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.
  5. Δρομολόγηση μικρών δημοτικών λεωφορείων κυκλικής διαδρομής δωρεάν και δωρεάν δημοτικά πάρκινγκ: α) κάτω από το Δημαρχείο, β) στη ΔΕΘ, γ) στο λιμάνι και δ) στο σιδηροδρομικό σταθμό.
  6. Ναυτιλιακή εταιρεία λαϊκής βάσης, για την αποκαστάση της θαλάσσιας συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης.
  7. Λειτουργία έξι (6) μικρών δημαρχείων στα διαμερίσματα.
  8. Νέοι δημοτικοί χώροι στάθμευσης στις γειτονιές και πεζοδρόμια ελεύθερα από αυτοκίνητα και υπεράριθμα τραπεζοκαθίσματα.
  9. Άμεση επέκταση των ελάχιστων ΚΑΠΗ.
  10. 10.  Δημιουργία δεκαπέντε (15) δημοτικών ιατρείων στην πρώτη τετραετία.

Δυστυχώς, μέχρι σήμερα δεν έχει υλοποιηθεί τίποτα από τα παραπάνω σε βάρος φυσικά μόνο των Θεσσαλονικέων, ο τρόπος ζωής των οποίων δυσχεραίνει ολοένα και περισσότερο. Δε γίνεται καν λόγος για τα δεκαπέντε (15) δημοτικά ιατρεία, διότι μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει ούτε ένα, πολύ δε περισσότερο για την επέκταση των ΚΑΠΗ, τα οποία φυτοζωούν και με τον τρόπο αυτό έρχεται σε μεγαλύτερο αδιέξοδο η τρίτη ηλικία. Αλλά ούτε και είδαμε να κυκλοφορούν στην πόλη μας δημοτικά λεωφορεία κυκλικής διαδρομής δωρεάν. Ομοίως, τα δωρεάν αλλά και τα περισσότερα πάρκινγκ αποτελούν όνειρα θερινής νυκτός.

Η Θεσσαλονίκη έχει μπει σε πρόγραμμα ταχείας αποδόμησης και όχι ανασυγκρότησης, από τη στιγμή που κανένα μεγάλο έργο δεν έχει γίνει, αλλά και ούτε προβλέπεται ότι θα γίνει. Απεναντίας, η καθημερινότητα των πολιτών έρχεται αντιμέτωπη με σκουπίδια, κυκλοφοριακό κομφούζιο, τριπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα και άναρχα τραπεζοκαθίσματα.

Προηγούμενο άρθροΑ’ ΠΡΟΒΛΗΤΑ / Τι είπε ο Άκι για τον Μπαράκ;
Επόμενο άρθροΦθινοπωρινός κύκλος δωρεάν ξεναγήσεων με τίτλο «Γνωρίζω και Μαθαίνω την Πόλη μου»
Τι είναι το thinkfree; Καλή ερώτηση. Μια παρέα, έτσι ξεκίνησε κι έτσι συνεχίζει, που θέλει να ποστάρει χωρίς περιορισμούς ό,τι την ευχαριστεί. Ό,τι γράφει ή ό,τι διαβάζει. Στο thinkfree δίνουμε το λόγο στους ανθρώπους του πολιτισμού μέσα από τη δραστηριότητά τους, αναδεικνύουμε νέα πρόσωπα με κοινό χαρακτηριστικό τη θετική σκέψη (think positive) και τη δημιουργικότητα σε κάθε τομέα και χώρο (πολιτιστικό, επιχειρηματικό, επιστημονικό κ.ά.), φιλοξενούμε ελεύθερα (write free) τεκμηριωμένες απόψεις για θέματα πολιτικής πολιτισμού, πολιτικής και κοινωνίας, οικολογίας και αστικού περιβάλλοντος, αρχιτεκτονικής και υγιεινής ζωής. Το thinkfree είναι κι ένα διπλό πείραμα: σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων που το στηρίζουν, αλλά και δημιουργίας ενός no budget ηλεκτρονικού περιοδικού (e-magazine). Γι' αυτό δεν είναι τυχαίο ότι μακροημερεύουμε χωρίς δυσκολία! Με σεβασμό και εκτίμηση, με αγάπη γι' αυτό που κάνουμε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.