Δέκα ταλαντούχοι και πρωτοεμφανιζόμενοι συγγραφείς

1
3206

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Γράφει η Τέσυ Μπάιλα / λογοτέχνης

Είναι νέοι, ταλαντούχοι και πρωτοεμφανιζόμενοι συγγραφείς, με σύγχρονη θεματολογία και αναθεωρημένες αφηγηματικές τεχνικές. Γράφουν καταθέτοντας μια σύγχρονη προβληματισμένη άποψη και διεκδικούν το μέλλον της ελληνικής λογοτεχνίας με ξεκάθαρο προσανατολισμό προς μια ρεαλιστικότερη και δυναμική βάση.

  1. Γιάννης Τσίρμπας με το έργο του «Η Βικτώρια δεν υπάρχει», εκδ. Νεφέλη, για το σκοτεινό κόσμο του σύγχρονου αστικού τοπίου που περιγράφει και την ευρηματική αποδόμηση του κοινωνικού περιθωρίου που επιχειρεί μέσα στο έργο του.
  2. Ιάκωβος Ανυφαντάκης για το βιβλίο του «Αλεπούδες στην πλαγιά» εκδ. Πατάκης. Ο ήρωάς του τολμάει να αναμετρηθεί με το παρελθόν, να κάνει έναν απολογισμό της ζωής του, να μετρήσει τις απώλειες, να μιλήσει για τον έρωτά αλλά κυρίως να επινοήσει τρόπους με τους οποίους θα πολεμήσει την αβάσταχτη ερωτική μοναξιά του.
  3. Λευτέρης Καλοσπύρος με το μυθιστόρημά του «Η μοναδική οικογένεια» από τις εκδ. Πόλις, όπου ένας συγγραφέας δεν μπορεί να κατανοήσει και να συλλάβει την πραγματικότητα και αναζητά την αλήθεια της λογοτεχνίας και των μηνυμάτων της σε μια προσπάθεια να ορίσει τη δική του ταυτότητα.
  4. Παντελής Κυραμαργιός με «Το παραμύθι της λήθης», εκδ. Έναστρον. Μια ιστορία που απευθύνεται σε όλους όσοι συγκλονίζονται από την κοινωνική απάθεια τη μακαριότητα, την αδιαφορία, το Σύστημα που στοχεύει στην κατάλυση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και ελευθερίας, την παγίδευση του ελεύθερου στοχασμού, το χάος της βίας που μαστίζει το σύγχρονο κόσμο.
  5. Μαριλένα Παπαϊωάννου με το «Νικήτας Δέλτα», εκδ. Εστία. Επειδή η σκιαγράφηση των ηρώων γίνεται μέσα σε ένα ιστορικό πλαίσιο που δεσπόζει στην αφήγηση και η συγγραφέας τολμά να καταδείξει τη φρίκη που μπορεί να κρύβεται μέσα στον άνθρωπο αλλά και τη δύναμη που χρειάζεται, για να επιβιώσει μέσα στη δίνη μιας σκληρής εποχής.
  6. Χρίστος Κυθρεώτης με το «Μια χαρά», εκδ. Πατάκη. Διηγήματα με ιστορίες βγαλμένες από τον ρεαλισμό της ζωής, με εναλλαγή ύφους και γλωσσικής εκφοράς ανάλογα με το θέμα, με ψυχογραφικές παραμέτρους και αφηγηματική λιτότητα.
  7. Άκης Παπαντώνης με το βιβλίο του «Καρυότυπος», από τις εκδ. Κίχλη. Για την αναμέτρηση του ήρωα με την αλήθεια και όλα όσα την καθορίζουν, τη γλώσσα, την οικογένειά, τη σχέση του με το άλλο φύλο. Για τη συνείδηση της βιωμένης μνήμης σε μια αλλαγμένη κοινωνία.
  8. Αλέξανδρος Κυπριώτης με το έργο «Μ’ ένα καλά ακονισμένο μαχαίρι»,  εκδ. Ίνδικτος. Μια συλλογή διηγημάτων για τον παραλογισμό και την πτώση, τη λύτρωση ή την απώλειά της, την ισορροπία των ανθρώπων εκείνων που διαφέρουν επειδή πονούν.
  9. Κατερίνα Μαλακατέ με το «Κανείς δεν θέλει να πεθάνει», εκδ. Χαραμάδα, για την ανάγκη των ανθρώπων να αναμετρηθούν με το θάνατο, την αθανασία, το Θεό, την αγάπη, την ομορφιά και την απώλειά της, το χρόνο. Πλεγμένο σε ένα ισορροπημένο και ευρηματικό αφηγηματικό ιστό.
  10. Σοφία Αυγερινού «Ο άλλος Λάζαρος» εκδ. Νεφέλη. Αν και είναι το δεύτερο βιβλίο της συγγραφέως αξίζει να σταθεί κανείς για την ηχηρή κραυγής της σιωπής μιας σαθρής κοινωνίας που ξεδιπλώνεται με το πιο ευφάνταστο και ευρηματικό τρόπο στο έργο της.
Προηγούμενο άρθρο«Kill Deal» στο Θέατρο ΑΒΑΤΟΝ
Επόμενο άρθροΈκθεση 65 καλλιτεχνών στο New York Design Center για καλόοο!
Η Τέσυ Μπάιλα κατάγεται από τις Κυκλάδες αλλά γεννήθηκε στον Πειραιά. Σπούδασε Ιστορία Ελληνικού Πολιτισμού και μετάφραση Λογοτεχνίας. Ασχολείται με τη φωτογραφία και ατομικές της εκθέσεις έχουν φιλοξενηθεί στο πανεπιστήμιο Gakugei της Ιαπωνίας και στην Αθήνα. Είναι συντάκτρια του λογοτεχνικού περιοδικού Κλεψύδρα. Παράλληλα δημοσιεύει δοκίμια σε εφημερίδες και περιοδικά. Κυκλοφορούν τα βιβλία της: Το πορτρέτο της σιωπής, εκδ. Έναστρον, Το παραμύθι της βροχής, εκδ. Δοκιμάκης και Το μυστικό ήταν η ζάχαρη εκδ.Ψυχογιός.

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.