Κράτος… Παράνοιας

0
928

Γράφει η Εύα Μπαλταγιάννη/ [email protected]
Τελικά, όσο κι αν “φτάνουμε στο τέλος των προβλημάτων μας”, όσο κι αν η κυβέρνηση εγγυάται το καλύτερο μέλλον, όσο και αν “τα οικονομικά μας βελτιώνονται”, αυτή η κοινωνία δε θα σταματήσει ποτέ να βάλλεται από τα λάθη του παρελθόντος, τις παραλείψεις του παρόντος και τις μυθοπλασίες για το μέλλον… Ποιο μέλλον; Πώς θα φτάσεις ως το μέλλον όταν δεν έχεις μεταφορικό;

Ναι, διάβασα κι εγώ την Παρασκευή το σχετικό -με τις διακοπές δρομολογίων ΟΑΣΘ- δημοσίευμα. Για την ιστορία, και για να φρεσκάρω τη μνήμη μου, μεταξύ άλλων αναφέρθηκαν τα εξής:
Με το που μπει ο χριστουγεννιάτικος μήνας, τέλος το λεωφορειάκι, καθώς ο ΟΑΣΘ, σηκώνει τα χειρόφρενα! Ο λόγος; Τα ταμεία του οργανισμού υπάγονται στο άρθρο 99 περί πτώχευσης (μεταφορικά). Κοινώς, στέρεψαν, επειδή η καλά λαδωμένη μηχανή που λέγεται ελληνικό κράτος, χρωστάει στον Οργανισμό μερικές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι στον οργανισμό να μην έχουν πληρωθεί το δεκαπενθήμερο του Νοέμβρη (μα καλά, γιατί τους ενοχλεί; εδώ κόσμος ήταν είναι και θα είναι απλήρωτος).
Επειδή κάθε επιχείρηση είναι μια αλυσίδα, απλήρωτοι μένουν και οι μέτοχοι , και οι προμηθευτές πετρελαίου και γενικά οι πάσης φύσης προμηθευτές του ΟΑΣΘ.

Έχοντας το πρόβλημα σε πλήρη εξέλιξη, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης, κάνει ξεκάθαρο το ότι από 1ης 12ου 2012, ο οργανισμός θα πάψει τα δρομολόγιά του, καθώς, όπως όλοι ίσως θα γνωρίζετε (πλην του κράτους), τα λεωφορεία θέλουν καύσιμα για να κινηθούν! Από τις σχετικές με το θέμα δηλώσεις του, παίρνω το θάρρος να αντιγράψω αυτολεξί όσα ανέφερε για το χρηματικό ζήτημα : «Σήμερα το κράτος μας χρωστά, βεβαιωμένα με αποφάσεις της διαιτησίας, 35,5, εκατ. ευρώ. Οι αποφάσεις είναι υποχρεωτικά εκτελεστέες, και μάλιστα τα 5,5 εκατ. ευρώ έπρεπε να μας καταβληθούν μέσα στον Οκτώβριο. Το κράτος χρωστά ακόμα 45 εκατ. ευρώ, από το οριστικό κλείσιμο των ετών 2010 και 2011. «Δηλαδή, συνολικά το Δημόσιο μας χρωστά περίπου 80 εκατ. ευρώ. Πόσο να αντέξουμε;»

Να σημειώσω εδώ, ότι προφανώς τα προβλήματα δε γεννήθηκαν τώρα, αλλά προϋπήρχαν και διογκώνονταν με το πέρας του χρόνου! Ο ΟΑΣΘ, δανειοδοτήθηκε αρκετές φορές στο παρελθόν, για να σταθεί ικανός να πληρώσει τους εργαζόμενους και τους προμηθευτές του, και αυτό είναι κάτι που προσπαθεί να κάνει και αυτή τη φορά. Αλλά, ως πότε; Πότε θα ξυπνήσει αυτό το κράτος από την οικονομικοπολιτική του νάρκη, ώστε να σταθεί δίπλα στις δυνάμεις που το κρατούν ζωντανό;

Το ζήτημα είναι, ότι εάν δε βρεθούν τα χρήματα άμεσα, σε περίπου δύο εβδομάδες από τώρα, θα μείνουμε από λεωφορεία! ( Παρέλειψα να αναφέρω και το γεγονός ότι τα ΚΤΕΛ λόγω οικονομικών δυσχερειών έχουν μειώσει κατά πολύ τα δρομολόγιά τους).

Τί σκάτε; Τί είναι 2.700 επιπλέον άνεργοι Έλληνες; Τί μας πειράζει που δε θα έχουμε λεωφορεία μέσα στην πόλη; Αφού έχουμε μετρό!!!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.