Τελικός χάντμπολ γυναικών: το λάθος μήνυμα

1
1227

IMG_7227aΔιαβάζω όσα συνέβησαν στον τελικό κυπέλλου Ελλάδος ανδρών στο χάντμπολ, μεταξύ ΠΑΟΚ -ΑΕΚ, που έγινε στο Παλατάκι. Δεν ήμουν εκεί. Ήμουν όμως την προηγουμένη στο τελικό κυπέλλου Ελλάδος γυναικών στο χάντμπολ, μεταξύ ΠΑΟΚ – Ν. Ιωνίας.

Ο ΠΑΟΚ έχασε, μετά από ένα εξαιρετικό παιχνίδι. Τα κορίτσια και των δύο ομάδων ήταν εξαιρετικά. Και στην απόδοση και στη διαγωγή εντός γηπέδου.

Το παιχνίδι πήγαινε πόντο πόντο, μέχρι περίπου 7 λεπτά πριν τη λήξη όταν οι Αθηναίες πήραν προβάδισμα 3-4 γκολ. Στο γήπεδο ήταν δεν ήταν 500-600 άτομα, 200 εκ των οποίων ΠΑΟΚτσήδες φονταμενταλιστές. Φυσικά ακούστηκαν χυδαία συνθήματα κατά της ΑΕΚ, για το ματς που ακολουθούσε την επομένη, δώσαμε κάποια σημασία, με την έννοια ότι ήταν πολλά μικρά παιδιά στο γήπεδο, από συλλόγους χάντμπολ της Θεσσαλονίκης, αλλά τίποτε σπουδαίο.

IMG_7210aΔυστυχώς, όταν η τερματοφύλακας των φιλοξενούμενων Μάγδα Κεπεσίδου –η οποία αναδείχθηκε και mvp του αγώνα αφού δεν περνούσε μύγα στην εστία της– πανηγύρισε τα γκολ που έδιναν προβάδισμα στην ομάδα της, άκουσε απίστευτο και χυδαιότατο βρισίδι. Και είναι ένα κορίτσι μόλις 17 ετών…

Εκείνο που προσωπικά μου προκάλεσε αλγεινή εντύπωση είναι ότι στο τέλος του αγώνα, τα κορίτσια της ομάδας του ΠΑΟΚ κατευθύνθηκαν και έκαναν υπόκλιση μόνο στην κερκίδα των ΠΑΟΚτσήδων φονταμενταλιστών, αγνοώντας τους υπόλοιπους φιλάθλους, τους απλούς, καθαρούς και αγνούς.

Αναρωτιόμουνα πραγματικά ποιος τις οδήγησε μόνο προς τα εκεί. Γιατί το έκανε αυτό. Και τι μήνυμα πέρασαν -έστω άθελά τους- οι αθλήτριες του ΠΑΟΚ στα παιδιά και στους γονείς οι οποίοι πήγαν στο γήπεδο για να τις υποστηρίξουν.

Πήρα την απάντηση την επομένη. Και ήταν σαφής.

Προηγούμενο άρθροΗ παιδική χορωδία Σπύρου Λάμπρου στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης
Επόμενο άρθρο“Με τον Αίσωπο εκδρομή”: μουσικοθεατρική παράσταση στο Mέγαρο Μουσικής Αθηνών
Σπούδασα νομικά στο ΑΠΘ, θέλοντας να γίνω δημοσιογράφος. Παράλληλα, φωτογραφία από μεράκι. Κλικ με ριπές. Γιατί η ματιά έχει μεγαλύτερη αξία από οποιοδήποτε μηχάνημα. Πρώτη στάση 1996, στα Σπορ του Βορρά του Μπούζα και στον Ελληνικό Βορρά του Μέρτζου. Δεύτερη στάση στον free press «εξώστη» του αξέχαστου Τάσου Μιχαηλίδη. Τρίτη στάση, Μάρτιο 1998, στην ιστορική εφημερίδα «Μακεδονία» και στα πολιτιστικά με αρχισυντάκτη τον άλλον αξέχαστο Χρήστο Αρνομάλλη (πολιτιστικός ρεπόρτερ, προϊστάμενος πολιτιστικού, συντάκτης ύλης πολιτικού, αρθρογράφος). Και διευθυντή τον αείμνηστο Λάζαρο Χατζηνάκο. Τέλειωσα με τη «Μακεδονία» το 2006 ως διευθυντής σύνταξης της κυριακάτικης έκδοσης, όταν ακόμη η εφημερίδα πουλούσε 17.000 φύλλα. Μετά ήρθε το «Κεντρί» όπου συνεργάστηκα ως σύμβουλος έκδοσης κι έπειτα η free press «Karfitsa» στην οποία εργάστηκα ως διευθυντής από τον Φεβρουάριο του 2010 ως τον Μάιο του 2011. Από το Μάιο 2016 ως τον Μάρτιο 2018 αρθρογράφος στη thessnews. Παράλληλα, όλα αυτά τα χρόνια, γραφείο Τύπου σε δύσκολες μάχες (Νομαρχία Θεσσαλονίκης, Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας), του ΚΘΒΕ, ειδικός σύμβουλος σε θέματα επικοινωνίας του Δημάρχου Δέλτα και λογογράφος λόγων κρίσιμων. Σταθερά, από την πρώτη του μέρα, στο thinkfree.gr, καταφύγιο λέξεων και σκέψεων. Καταφύγιο δημιουργικότητας στην εποχή που ο χώρος των ΜΜΕ έχει διαλυθεί και τα πάντα αμφισβητούνται. Καταφύγιο αξιοπιστίας και αλήθειας στην εποχή των fake news και του κιτρινισμού. https://www.facebook.com/gkessopoulos

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.