Το φιλότιμο των Ελλήνων η καλύτερη πρώτη ύλη για διαφήμιση…

0
357

Δεν είναι η πρώτη φορά που μια μεγάλη εταιρία, εν προκειμένω η πολυεθνική Coca Cola, αξιοποιεί την ψυχολογία του Έλληνα για να προωθήσει τα προΐόντα της. Κατά τα άλλα, εξαιρετικό μήνυμα, άρτιο καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, δυνατή διαφήμιση. Δείτε την! http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=41YWBNNdV9s

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=41YWBNNdV9s’]

Προηγούμενο άρθροAlexander Rock Opera στο Μέγαρο Μουσικής
Επόμενο άρθροΕορτασμός Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου-15 Δωρεάν Προσκλήσεις από το ΚΘΒΕ
Τι είναι το thinkfree; Καλή ερώτηση. Μια παρέα, έτσι ξεκίνησε κι έτσι συνεχίζει, που θέλει να ποστάρει χωρίς περιορισμούς ό,τι την ευχαριστεί. Ό,τι γράφει ή ό,τι διαβάζει. Στο thinkfree δίνουμε το λόγο στους ανθρώπους του πολιτισμού μέσα από τη δραστηριότητά τους, αναδεικνύουμε νέα πρόσωπα με κοινό χαρακτηριστικό τη θετική σκέψη (think positive) και τη δημιουργικότητα σε κάθε τομέα και χώρο (πολιτιστικό, επιχειρηματικό, επιστημονικό κ.ά.), φιλοξενούμε ελεύθερα (write free) τεκμηριωμένες απόψεις για θέματα πολιτικής πολιτισμού, πολιτικής και κοινωνίας, οικολογίας και αστικού περιβάλλοντος, αρχιτεκτονικής και υγιεινής ζωής. Το thinkfree είναι κι ένα διπλό πείραμα: σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων που το στηρίζουν, αλλά και δημιουργίας ενός no budget ηλεκτρονικού περιοδικού (e-magazine). Γι' αυτό δεν είναι τυχαίο ότι μακροημερεύουμε χωρίς δυσκολία! Με σεβασμό και εκτίμηση, με αγάπη γι' αυτό που κάνουμε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.