ΑΥΞΗΣΗ 66% ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΣΤΗ DETROP & ARTOZYMA!

0
554

DETROP BOUTIQUE-ARTOZYMA

Υψηλή επισκεψιμότητα, που μεταφράστηκε συνολικά σε 31.137 επισκέπτες (εμπορικοί και ειδικές κατηγορίες-ομαδικές επισκέψεις) πέτυχαν από τις 26 έως τις 29 Φεβρουαρίου οι εκθέσεις Detrop Boutique και Artozyma, που επί ένα τετραήμερο έδωσαν τον παλμό των κλάδων των τροφίμων-ποτών, της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Μάλιστα, ο αριθμός των εμπορικών επισκεπτών που πέρασαν τις πύλες των δύο εκθέσεων ήταν αυξημένος κατά 66% σε σχέση με πέρυσι. Την ίδια ώρα οι εμπορικοί επισκέπτες στην Ελλήνων Κόσμημα, που διοργανώθηκε στην Αθήνα, αυξήθηκαν κατά 20%.

Detrop Boutique και Artozyma φιλοξένησαν περισσότερους από 300 εκθέτες σε έξι περίπτερα (20.000 τ.μ. μεικτά), με εκπροσώπηση πολλών διαφορετικών πεδίων των κλάδων των τροφίμων-ποτών, της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής και με επιχειρήσεις που παράγουν τόσο επώνυμα όσο και private-label προϊόντα. Οι 110 προσκεκλημένοι ξένοι εμπορικοί επισκέπτες και αγοραστές που βρέθηκαν στις δύο εκθέσεις προήλθαν από Ρουμανία, Γερμανία, Ισπανία, Αυστρία, Ρωσία, Γαλλία, Βέλγιο, Ολλανδία, Σουηδία, Ελβετία, Αγγλία, Κύπρο και Αλβανία και πραγματοποίησαν περισσότερα από 3.000 επιχειρηματικά «ραντεβού» με Έλληνες εκθέτες. Στην Ελλήνων Κόσμημα συμμετείχαν 270 εκθέτες, σε εκθεσιακό χώρο 6.100 τ.μ., ενώ έδωσαν το «παρών» εμπορικοί επισκέπτες από την Κύπρο, τη Ρωσία, τη Λευκορωσία, τον Λίβανο και την Ολλανδία.

Ιδιαίτερα πλούσιο ήταν και το μενού των παράλληλων εκδηλώσεων των Detrop Boutique και Artozyma, το οποίο περιελάμβανε από pop up εστιατόρια με ενδιαφέρουσες γαστρονομικές προτάσεις, masterclasses από γνωστούς σεφ και γευσιγνωσίες μέχρι εντυπωσιακές δημιουργίες ζαχαροπλαστικής, αλλά και το 2ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ψωμιού. Μάλιστα, με την υποστήριξη της ΔΕΘ-Helexpo αναδείχθηκε η Εθνική Ομάδα Αρτοποιίας που θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας σε διοργανώσεις του κλάδου στο εξωτερικό.

Πέρα όμως από το εκθεσιακό και επιχειρηματικό σκέλος οι δύο εκθέσεις είχαν και κοινωνική διάσταση. Γι’ αυτό και η ΔΕΘ-Helexpo θα ήθελε να ευχαριστήσει τους εκθέτες της για τα προϊόντα (τρόφιμα, ψωμιά, γλυκά και πρώτες ύλες) που διέθεσαν στο Ελληνικό Παιδικό Χωριό Φιλύρου, στην αντιδημαρχία Κοινωνικής Πρόνοιας του δήμου Θεσσαλονίκης για τα συσσίτια, αλλά και στους πρόσφυγες.

POP UP ESTIATORIO

Προηγούμενο άρθροΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΣΤΟ Β’ ΠΠ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ
Επόμενο άρθροΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2016: ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ
Τι είναι το thinkfree; Καλή ερώτηση. Μια παρέα, έτσι ξεκίνησε κι έτσι συνεχίζει, που θέλει να ποστάρει χωρίς περιορισμούς ό,τι την ευχαριστεί. Ό,τι γράφει ή ό,τι διαβάζει. Στο thinkfree δίνουμε το λόγο στους ανθρώπους του πολιτισμού μέσα από τη δραστηριότητά τους, αναδεικνύουμε νέα πρόσωπα με κοινό χαρακτηριστικό τη θετική σκέψη (think positive) και τη δημιουργικότητα σε κάθε τομέα και χώρο (πολιτιστικό, επιχειρηματικό, επιστημονικό κ.ά.), φιλοξενούμε ελεύθερα (write free) τεκμηριωμένες απόψεις για θέματα πολιτικής πολιτισμού, πολιτικής και κοινωνίας, οικολογίας και αστικού περιβάλλοντος, αρχιτεκτονικής και υγιεινής ζωής. Το thinkfree είναι κι ένα διπλό πείραμα: σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων που το στηρίζουν, αλλά και δημιουργίας ενός no budget ηλεκτρονικού περιοδικού (e-magazine). Γι' αυτό δεν είναι τυχαίο ότι μακροημερεύουμε χωρίς δυσκολία! Με σεβασμό και εκτίμηση, με αγάπη γι' αυτό που κάνουμε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.