webinar Επιστήμες της Εκπαίδευσης . Το σχολείο το σχεδιάζει η κοινωνία

0
248
φωτό αρχείου από εκπαιδευτικά προγράμματα

 

14ο WEBINAR ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ

“ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ –

Tο σχολείο το σχεδιάζει η  κοινωνία”

ΕκπαίδευσηΚατάρτιση και Ψηφιακή Σύγκλιση

 ΑΘΗΝΑ 11-12 Ιουλίου 2020

Διαχείριση πολυπολιτισμικής τάξης, ο ρόλος του σχολείου στην κοινωνική ενσωμάτωση  και την αλληλεπίδραση των αλλοδαπών  μαθητών, σχεδιασμός προγραμμάτων  επαγγελματικής κατάρτισης, βιωματικές δραστηριότητες, σύνδεση επαγγελματικής εκπαίδευσης με τον χώρο της εργασίας, είναι μερικές μόνο από τις εισηγήσεις που θα γίνουν στο πλαίσιο του webinar «Επιστήμες της Εκπαίδευσης. Το σχολείο το σχεδιάζει η κοινωνία».

Η  Ένωση Ελλήνων Φυσικών σε συνεργασία με την Ένωση Πληροφορικών Ελλάδαδας, πραγματοποιεί το 14ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο με θέμα «Επιστήμες της Εκπαίδευσης». Οι μεγάλες αλλαγές στον χώρο της εκπαίδευσης, μας θέλουν πρωταγωνιστές στη διαμόρφωση ενός πλαισίου, που η κοινωνία απαιτεί για ένα σύγχρονο σχολείο. Στο Συνέδριο θα συζητήσουμε και θα επικαιροποιήσουμε τις προτάσεις μας για τις θεσμικές αλλαγές που χρειάζεται να γίνουν άμεσα στο σχολικό περιβάλλον, για την υποδοχή και την ενσωμάτωση όλων των μελών της Εκπαιδευτικής  κοινότητας.

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Ειδική Αγωγή

Α. Παιδαγωγική της Ένταξης και συμπερίληψη

Β. Διαδικασία Διάγνωσης – Διαφοροδιάγνωσης

Γ. Κατάρτιση και Εφαρμογή Εξατομικευμένων Προγραμμάτων Εκπαίδευσης (ΕΠΕ)

 Διαπολιτισμική Εκπαίδευση

Α. Διδακτικές προσεγγίσεις για την εκπαιδευτική ένταξη των αλλοδαπών  μαθητών

Β. Ο ρόλος του σχολείου στην κοινωνική ενσωμάτωση και την αλληλεπίδραση των αλλοδαπών μαθητών

Γ. Διαχείριση της πολυπολιτισμικής σχολικής τάξης

 Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης

Α. Εκπαιδευτική Ηγεσία

Β. Οργάνωση και Οικονομική Διαχείριση της Εκπαιδευτικής Μονάδας

Γ. Εκπαιδευτική Αξιολόγηση και Αναλυτικά Προγράμματα

Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας 

Α. Η ελληνική γλώσσα και η διδασκαλία της

Β. Η Ελληνική γλώσσα ως δεύτερη, ως γλώσσα κληρονομιάς  ή ως ξένη στη διασπορά
Γ. Διαγλωσσικότητα & κείμενα ταυτότητας

Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων

Α. Τεχνικές και μέσα αξιολόγησης σε διαδικασίες μάθησης ενήλικων εκπαιδευομένων

Β. Προϋποθέσεις αποτελεσματικής μάθησης και διδασκαλίας σε ενήλικες εκπαιδευόμενους

Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση  

Α. Σχεδιασμός προγραμμάτων Επαγγελματικής Κατάρτισης-Βιωματικές δραστηριότητες

Β. Σύνδεση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης με την απασχόληση και την αγορά εργασίας

Αξιολόγηση Στελεχών της Εκπαίδευσης

Α. Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου

Β.  Σχολική Αποτελεσματικότητα

Γ. Αξιολόγηση των Στελεχών της Εκπαίδευσης

STEM

Εισαγωγή στο STEM

Εισαγωγή σε 3D CAD

Scratch & Wiring για Arduino

Σχολική Ψυχολογία

A.Ψυχοδιαγνωστική αξιολόγηση παιδιών και εφήβων

B.Προβλήματα Συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων

Γ. Ζητήματα Αναπτυξιακής Ψυχοπαθολογίας

Δ. Η Ψυχολογική Συμβουλευτική στην εκπαίδευση

Ζ .Διαχείριση συγκρούσεων στη σχολική κοινότητα

Πληροφορίες www.eef.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.