6 + 1 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΡΟΚΑ ΣΤΗ ΣΑΛΑΤΑ ΣΑΣ

0
2611

agria_roka1

Γράφει η Μαρία Παναγιωτοπούλου / Διατροφολόγος – Διαιτολόγος / [email protected]

Αλήθεια είναι ότι οι σαλάτες μας πρέπει να είναι μεγάλες. Με διάφορα είδη λαχανικών. Χρωματιστές! Να χαρίζουν στον οργανισμό βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά και νερό. Εξυπηρετούν στην απώλεια βάρους μιας και τα λαχανικά δεν περιέχουν λιπαρά. Τα λιπαρά προστίθενται από το ελαιόλαδο, που καλό θα ήταν να καταναλώνεται με μέτρο.

Η ρόκα έχει γίνει ένα από τα απαραίτητα λαχανικά στη σαλάτα μας. Ανήκει στην οικογένεια των σταυρανθών μαζί με το μπρόκολο, το κουνουπίδι και το λάχανο. Για ποιους λόγους θα ήταν χρήσιμο να την καταναλώνετε θα διαβάσετε παρακάτω.

  1. Μειώνει την αρτηριακή πίεση.
  2. Είναι πλούσια σε βιταμίνες. Στη ρόκα θα βρείτε βιταμίνη Α, Κ και C. Η βιταμίνη Α ενισχύει τη λειτουργία της όρασης. Η βιταμίνη Κ βοηθά στην καλύτερη απορρόφηση του ασβεστίου εξασφαλίζοντας την υγεία του σκελετού. Η βιταμίνη C αποτελεί ισχυρή αντιοξειδωτική ουσία και μαζί με τις άλλες 2 ενισχύουν την άμυνα του ανοσοποιητικού συστήματος.
  3. Συμβάλει στην απώλεια του περιττού λίπους καθώς και στη διατήρηση του βάρους σε φυσιολογικά επίπεδα. Όπως αναφέρθηκε τα λαχανικά δεν έχουν λιπαρή σύσταση, οπότε δεν επιβαρύνουν τον οργανισμό με λιπαρά. Έτσι προλαμβάνονται και ανεπιθύμητες παθολογικές καταστάσεις όπως ο διαβήτης και τα καρδιαγγειακά νοσήματα.
  4. Δρα ανασταλτικά στην εμφάνιση διαφόρων ειδών καρκίνου εξαιτίας των αντιοξειδωτικών που περιέχει. Οι αντιοξειδωτικές ουσίες «καθαρίζουν» τα κύτταρα από τις τοξίνες, οι οποίες σταδιακά τα κάνουν να ασθενούν.
  5. Διευκολύνει τη λειτουργία του εντέρου.
  6. Αποτελεί πηγή μετάλλων όπως το ασβέστιο, ο σίδηρος, το μαγνήσιο, ο φώσφορος και το κάλιο.
  7. Μπορεί να προστεθεί στη διατροφή των εγκύων γιατί είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ. Το φυλλικό οξύ βοηθά στην ανάπτυξη του νευρομυικού σωλήνα του εμβρύου. Πρέπει να πλένετε πάρα πολύ καλά με άφθονο νερό και ξύδι.

Προσθέστε στη σαλάτα σας ρόκα. Συμπληρώστε και φρούτα αν σας αρέσουν για περισσότερες βιταμίνες, είτε φρέσκα, είτε αποξηραμένα. Με κοτόπουλο ή με λίγο κατσικίσιο τυρί και η σαλάτα σας έγινε κιόλας πλήρες γεύμα.

*Βοσπόρου 76 με Αρτάκης, Κάτω Τούμπα
τ. 2315550150
κ. 6934016144
www.peritrofis.gr
www.facebook.com/peritrofis2015

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.