e-freddo / ΓΑΠο-δημοψήφισμα ή σκούντημα προς το διχασμό

0
640

Γράφει ο Γιάννης Κεσσόπουλος

[email protected]

  • «Για τη νέα σύμβαση πρέπει να πάμε σε δημοψήφισμα!» είπε ο ΓΑΠ κάνοντας μια αποφασιστική κίνηση προς το διχασμό. Ελπίζω μόνο να την έχουν δώσει μέχρι τότε στη δημοσιότητα. Τουλάχιστον, να μην πάμε αδιάβαστοι!
  • !Και για να ‘χουμε το καλό ρώτημα, ποιο θα είναι το ερώτημα; Τα διλήμματα που μας βομβάρδισαν πριν λίγο Παπανδρέου και Βενιζέλος; Αν θέλουμε χρεωκοπία ή δυνατή οικονομία; Αν θέλουμε ευρώ ή δραχμή; Αν μας κάνουν πλάκα ή σοβαρολογούν;
  • Προφανώς προβοκατόρικη κίνηση. Γιατί; Είναι δυνατόν να κάνει δημοψήφισμα με αιφνιδιασμό; Είναι δυνατόν να ρωτά το αυτονόητο; Είναι δυνατόν να επιδίδεται και αυτή την ώρα σε επικοινωνιακά τερτίπια; Ποια λέξη μόνη μπορεί να δώσει απάντηση σε όσα έχει κάνει η κυβέρνησή του;
  • Και γιατί δεν κάνει εκλογές; Γιατί δεν αντιμετωπίζει στα ίσια το λαό; Γιατί επιχειρεί να τον παγιδεύσει και να τον παραπλανήσει; Γιατί επιλέγει την πόλωση; Γιατί θέλει να καταστήσει όλο το λαό συνένοχο; Γιατί γυρεύει άλλοθι; Τι έγκλημα υλοποιεί;
  • Αν αμφιβάλλει κανείς ότι θα είναι ένα δημοψήφισμα παρωδία, με στόχο να κερδιθεί χρόνος
  • Πως λέγεται ο Έλληνας πρωθυπουργός; Παπαζέλος! Εκ του Παπανδρέου και του Βενιζέλος. Φύρδην μύγδην δηλαδή!
  • Και πως λέγεται αυτός που κάνει κουμάντο στην Ευρώπη; Μερκοζί! Εκ της Μέρκελ και του Σαρκοζί! Κι εδώ φύρδην μύγδην!
  • Κόντρα ΕΡΤ – 3ης Μπιενάλε της Αθήνας. Για μια ακόμη φορά, οι Αθηναίοι έδειξαν ότι το κατέχουν το άθλημα. Στείλανε στο Μέγα Χορηγό Επικοινωνίας το σποτ του Γιώργου Ζώη με… αντιδραστικές εικόνες –μολότοφ και τέτοια. Αξίζει να το δείτε.
  • Γενικώς, αμφισβήτηση του καθεστώτος. Η ΕΡΤ, λέει, το «λογόκρινε» και το γύρισε πίσω πακέτο. Η Μπιενάλε απάντησε λέγοντας μεταξύ άλλων ότι οι σκηνές του σποτ «δεν «θίγουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια», την ελευθερία ή ακόμα και τη δημόσια τάξη περισσότερο από τα αναρίθμητα ρεπορτάζ, τα δελτία ειδήσεων και την πλειονότητα των τηλεοπτικών εκπομπών που προβάλλονται καθημερινά από όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς». Άδικο έχει;
  • Αλλά, ρε φίλε, αν ο Μέγας Χορηγός Επικοινωνίας δεν έχει λόγο σ’ αυτό που θα προβάλλει, τότε γιατί απορούμε… ποιος κυβερνά αυτόν τον τόπο;
  • Προτιμώ να μην αγγίξω το θέμα του εορτασμού του 2012. Ένα μόνο θα πω: τέτοια ώρα, τέτοια λόγια. Στο κάτω κάτω τι να γιορτάσουμε με μνημόνιο 1, μεσοπρόθεσμο, μνημόνιο 2, 21η Ιουλίου και κούρεμα; Άσε που όπως πάει το πράγμα, πριν να γιορτάσουμε θα πρέπει πρώτα να πετύχουμε. Τι να πετύχουμε; Τα 100 χρόνια ελεύθερης Θεσσαλονίκης…
  • Τι ‘ναι πάλι τούτο; Να συρρέουν στα Μέγαρα Μουσικής για να παρακολουθήσουν από μια μεγάαααααλη τηλεόραση τι παίζουν στην Όπερα της Νέας Υόρκης. Ο επιθανάτιος ρόγχος της ξιπασιάς; Ή βλέπω κάτι λάθος;
  • Εδώ θέλω να επισημάνω το ρόλο των Φιλαρμονικών Ορχηστρών στο ιστορικό γεγονός της ματαίωσης των παρελάσεων. Στη Θεσσαλονίκη παρέλασε πρώτη μέσα σε καταιγισμό χειροκροτημάτων. Στην Αθήνα φόρεσαν μαύρο περιβραχιόνιο –κι ακόμα τους τρέχει ο Καμίνης στα πειθαρχικά, ο άμουσος. Και σε άλλες πόλεις οι Φιλαρμονικές πρωτοστάτησαν. Δηλονότι, ούτε παρέλαση ούτε επανάσταση γίνεται χωρίς της μπάντα!
  • Κι εδώ με πρόλαβε η είδηση για το δημοψήφισμα. Και γύρισα το κείμενο… τούμπα! Κατά τα λοιπά, καλό βράδυ και καλή δύναμη. Μ’ ένα στίχο δανεικό προς καθέναν από εμάς για το εδώ που φτάσαμε: «Το θέμα είναι τώρα τι λες. / Καλά φάγαμε, καλά ήπιαμε. / Καλά τη φέραμε τη ζωή μας ως εδώ. / Μικροζημίες και μικροκέρδη συμψηφίζοντας. / Το θέμα είναι τώρα τι λες» (Μ. Αναγνωστάκης, Στόχος, 1970)
Προηγούμενο άρθρο«Τώρα υπάρχει μόνο φόβος»
Επόμενο άρθροΝΔ: έσχατος εκβιασμός στον ελληνικό λαό
Σπούδασα νομικά στο ΑΠΘ, θέλοντας να γίνω δημοσιογράφος. Παράλληλα, φωτογραφία από μεράκι. Κλικ με ριπές. Γιατί η ματιά έχει μεγαλύτερη αξία από οποιοδήποτε μηχάνημα. Πρώτη στάση 1996, στα Σπορ του Βορρά του Μπούζα και στον Ελληνικό Βορρά του Μέρτζου. Δεύτερη στάση στον free press «εξώστη» του αξέχαστου Τάσου Μιχαηλίδη. Τρίτη στάση, Μάρτιο 1998, στην ιστορική εφημερίδα «Μακεδονία» και στα πολιτιστικά με αρχισυντάκτη τον άλλον αξέχαστο Χρήστο Αρνομάλλη (πολιτιστικός ρεπόρτερ, προϊστάμενος πολιτιστικού, συντάκτης ύλης πολιτικού, αρθρογράφος). Και διευθυντή τον αείμνηστο Λάζαρο Χατζηνάκο. Τέλειωσα με τη «Μακεδονία» το 2006 ως διευθυντής σύνταξης της κυριακάτικης έκδοσης, όταν ακόμη η εφημερίδα πουλούσε 17.000 φύλλα. Μετά ήρθε το «Κεντρί» όπου συνεργάστηκα ως σύμβουλος έκδοσης κι έπειτα η free press «Karfitsa» στην οποία εργάστηκα ως διευθυντής από τον Φεβρουάριο του 2010 ως τον Μάιο του 2011. Από το Μάιο 2016 ως τον Μάρτιο 2018 αρθρογράφος στη thessnews. Παράλληλα, όλα αυτά τα χρόνια, γραφείο Τύπου σε δύσκολες μάχες (Νομαρχία Θεσσαλονίκης, Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας), του ΚΘΒΕ, ειδικός σύμβουλος σε θέματα επικοινωνίας του Δημάρχου Δέλτα και λογογράφος λόγων κρίσιμων. Σταθερά, από την πρώτη του μέρα, στο thinkfree.gr, καταφύγιο λέξεων και σκέψεων. Καταφύγιο δημιουργικότητας στην εποχή που ο χώρος των ΜΜΕ έχει διαλυθεί και τα πάντα αμφισβητούνται. Καταφύγιο αξιοπιστίας και αλήθειας στην εποχή των fake news και του κιτρινισμού. https://www.facebook.com/gkessopoulos

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.