ΕΠΤΑ ΕΠΙ ΘΗΒΑΣ: ΤΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΚΛΑΣΗ ΤΟΥ

0
1764

7Επί σκηνής γράφει η Κατερίνα Νικολάου / [email protected]

Σε ένα κατάμεστο θέατρο παρουσιάστηκε χτες για δεύτερη ημέρα η παράσταση “Επτά επί Θήβας”, η καλοκαιρινή παραγωγή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος σε σκηνοθεσία του Τσεζάρις Γκραουζίνις. Η παράσταση κέρδισε το θερμό και παρατεταμένο χειροκρότημα του κοινού, που έχει πλέον αντιληφθεί πως τις μεγάλες παραστάσεις δεν τις κάνουν τα σκηνικά αλλά οι άνθρωποι.

Ήταν πολύ καλή η ιδέα του σκηνοθέτη να χρησιμοποιήσει τόσο αφαιρετικό σκηνικό για μια τόσο αιματηρή μάχη. Και σε γενικές γραμμές η σκηνοθεσία ήταν καλή αν και σε κάποια σημεία στα χορικά υπερβολικά πλουραλιστική. Άκρως επιτυχημένος ο φωτιστικός και μουσικός διάλογος με το κείμενο.

Χτες τον Ετεοκλή υποδυόταν ο Χρίστος Στυλιανού, μιας και μοιράζεται το ρόλο με τον Γιάννη Στάνκογλου. Και ήταν υπέροχος. Στην αρχαία τραγωδία το παν είναι η φωνή. Και η φωνή του Στυλιανού χρωμάτιζε τις λέξεις με δεκάδες αποχρώσεις, από την ενοχλητική έπαρση της εξουσίας μέχρι τον σπαραγμό για την πατρική κατάρα που έφερε τα δυο αδέρφια αντιμέτωπα, τα συναισθήματα του Ετεοκλή έφταναν δυνατά και καθαρά μέχρι το πάνω διάζωμα του Θεάτρου Δάσους προκαλώντας ανατριχίλα.

Η πολυδιαφημισμένη Νάντια Κοντογιώργη ήταν καλύτερη στο τραγουδιστικό μέρος και λιγότερο καλή στο υποκριτικό. Η Ιώβη Φραγκάτου είχε ελάχιστα λεπτά να δείξει πως “ξέρει τι κάνει”. Εκείνη που ήταν εξαιρετική, που είναι γεννημένη για να παίζει αρχαία τραγωδία (και όχι μόνο εδώ που τα λέμε) ήταν η Κλειώ Δανάη Οθωναίου η οποία για άλλη μια φορά έλαμψε. Εξαιρετικός ήταν φυσικά (δεν περιμένει κανείς τίποτα διαφορετικό από εκείνον) ο Γιώργος Καύκας, ο οποίος έδωσε κάτι από Βρετανικό φλεγματικό χιούμορ στο ρόλο του αγγελιοφόρου.

Η γενικότερη αίσθηση για την παράσταση είναι πως πρόκειται για μία ενδιαφέρουσα προσέγγιση, που όμως σε ορισμένα σημεία έχανε την ατμοσφαιρικότητα και τον ρυθμό που καλλιεργούνταν με κόπο σε όλη την υπόλοιπη παράσταση.

Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος έδειξε πως το έμψυχο δυναμικό του είναι κλάσεις ανώτερο από πολυδιαφημισμένες φίρμες της Αθήνας, αλλά αν είναι να φέρουν περισσότερο κόσμο στο θέατρο, χαλάλι.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.