Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟ (ΕΛΛΗΝΙΚΟ Ή ΔΙΕΘΝΕΣ;) ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ

0
650

theodoropoulos-vaggelis

«Ο σκηνοθέτης Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος αναλαμβάνει καλλιτεχνικός διευθυντής του Ελληνικού Φεστιβάλ, αποδεχόμενος σχετική πρόταση του υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού Αριστείδη Μπαλτά.
Το έργο του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή είναι βαρύ και δύσκολο, αλλά είμαστε βέβαιοι ότι o καλλιτεχνικός διευθυντής θα συνεργαστεί εποικοδομητικά τόσο με το Δ.Σ. του «Ελληνικού Φεστιβάλ Α.Ε.» όσο και με τους Έλληνες δημιουργούς, ώστε το αποτέλεσμα να είναι το καλύτερο δυνατό στις παρούσες συνθήκες. Και πάντοτε με το βλέμμα στο μέλλον».

Με αυτή την ανακοίνωση επιχείρησε το ΥΠΠΟ να δώσει ένα τέλος στο θέμα που προκάλεσε απρόσμενες αντιδράσεις στον καλλιτεχνικό κόσμο και έλαβε διαστάσεις πρωτοφανείς για τα πολιτιστικά δρώμενα. Βεβαίως, δεν επανορθώνει τη μετονομασία του Φεστιβάλ από Ελληνικό σε Διεθνές κι από τα σημερινά δε γίνεται ξεκάθαρο αν θα αλλάξει επωνυμία και κατεύθυνση η διοργάνωση.

Γιαν Φαμπρ τέλος, και στη θέση του ο σκηνοθέτης Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος, ένας άνθρωπος αποδεκτός -και ιδιαίτερα αγαπητός- στο χώρο.

«Δέχθηκα να αναλάβω τη διεύθυνση του Ελληνικού Φεστιβάλ σε μια στιγμή οριακή για την πορεία του επειδή πιστεύω ότι δεν πρέπει να ματαιωθεί η φετινή διοργάνωση» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Θεοδωρόπουλος. Τόνισε ότι μέχρι αύριο θα έχει πληροφορηθεί «αν έχει παραδοθεί πρόγραμμα από τον κύριο Λούκο και αν έχουν υπογραφεί συμβόλαια. Αλλιώς πρέπει να γίνει με ταχύτητα αλλά και σοβαρότητα επιλογή από τις κατατεθειμένες προτάσεις» ενώ υπογράμισε ότι αν καταφέρει να δώσει «προσωπικό στίγμα στο ελληνικό φεστιβάλ» θα φανεί από την επομενη χρονιά.

Το ζητούμενο βέβαια παραμένει το αν ο Β. Θεοδωρόπουλος κόμίζει κάποια συγκεκριμένη φιλοσοφία για την ανάπτυξη του Φεστιβάλ. Κι αυτό φυσικά θέλει χρόνο…

Προηγούμενο άρθροΟ ΘΡΥΛΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΤΟΜ ΓΟΥΕΙΤΣ ΑΠΟΨΕ ΣΤO ΜΕΓΑΡΟ
Επόμενο άρθροΚΑΠΟΙΟI ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ… ΠΕΡΙΤΤΕΥΟΥΝ
Σπούδασα νομικά στο ΑΠΘ, θέλοντας να γίνω δημοσιογράφος. Παράλληλα, φωτογραφία από μεράκι. Κλικ με ριπές. Γιατί η ματιά έχει μεγαλύτερη αξία από οποιοδήποτε μηχάνημα. Πρώτη στάση 1996, στα Σπορ του Βορρά του Μπούζα και στον Ελληνικό Βορρά του Μέρτζου. Δεύτερη στάση στον free press «εξώστη» του αξέχαστου Τάσου Μιχαηλίδη. Τρίτη στάση, Μάρτιο 1998, στην ιστορική εφημερίδα «Μακεδονία» και στα πολιτιστικά με αρχισυντάκτη τον άλλον αξέχαστο Χρήστο Αρνομάλλη (πολιτιστικός ρεπόρτερ, προϊστάμενος πολιτιστικού, συντάκτης ύλης πολιτικού, αρθρογράφος). Και διευθυντή τον αείμνηστο Λάζαρο Χατζηνάκο. Τέλειωσα με τη «Μακεδονία» το 2006 ως διευθυντής σύνταξης της κυριακάτικης έκδοσης, όταν ακόμη η εφημερίδα πουλούσε 17.000 φύλλα. Μετά ήρθε το «Κεντρί» όπου συνεργάστηκα ως σύμβουλος έκδοσης κι έπειτα η free press «Karfitsa» στην οποία εργάστηκα ως διευθυντής από τον Φεβρουάριο του 2010 ως τον Μάιο του 2011. Από το Μάιο 2016 ως τον Μάρτιο 2018 αρθρογράφος στη thessnews. Παράλληλα, όλα αυτά τα χρόνια, γραφείο Τύπου σε δύσκολες μάχες (Νομαρχία Θεσσαλονίκης, Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας), του ΚΘΒΕ, ειδικός σύμβουλος σε θέματα επικοινωνίας του Δημάρχου Δέλτα και λογογράφος λόγων κρίσιμων. Σταθερά, από την πρώτη του μέρα, στο thinkfree.gr, καταφύγιο λέξεων και σκέψεων. Καταφύγιο δημιουργικότητας στην εποχή που ο χώρος των ΜΜΕ έχει διαλυθεί και τα πάντα αμφισβητούνται. Καταφύγιο αξιοπιστίας και αλήθειας στην εποχή των fake news και του κιτρινισμού. https://www.facebook.com/gkessopoulos

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.