Γράφει ο Γιάννης Κεσσόπουλος / [email protected]
Γενικώς πρέπει να πω ότι είμαι πολύ υπέρ της παρακολούθησης σεμιναριακού χαρακτήρα εκδηλώσεων, διότι λειτουργούν ως διαρκής εκπαίδευση, αύξηση των γνώσεων, άνοιγμα του μυαλού. Διά βίου μάθηση πρώτου βαθμού θα έλεγα (έπονται τα σεμινάρια και οι σπουδές, έτσι με μια πρόχειρη ιεράρχηση).

Έτσι, λοιπόν, είπα αμέσως το οκ για το… live της Δήμητρας Ζερβάκη, του Τάκη Μουζάκη και του Ηλία Τσαλδάρη στη “Μαύρη Τρύπα” για την ανοικτή διαδραστική ομιλία της Δήμητρας με θέμα το Digital Branding και Marketing -απ’ ό,τι είπε ο Τάκης, ήταν η πρώτη του φορά πάνω στη σκηνή, την οποία ήξερε καλά στο backstage ως άνθρωπος με καλλιτεχνικό background.
Και πραγματικά, βγήκα από το live με έναν ενθουσιασμό για νέους τρόπους υποστήριξης της δουλειάς μου. Σωστούς τρόπους. Με οργανωμένη σκέψη. Πάνω σε κοινούς κώδικες. Βασικά βγήκα ενθουσιασμένος και με τους τρεις. Ο τρόπος τους ήταν εξαιρετικός. Ο λόγος τους επίσης. Εξαιρετικά περιεκτικός σε αξία… Πολλά ωφέλιμα σε πολύ λίγο χρόνο.
Τι είναι brand, τι είναι brandname, αλλά κυρίως ποιες προτεραιότητες πρέπει να βάζουμε στην προσπάθεια για υποστήριξη της επαγγελματικής μας προσπάθειας. Κυρίως αυτό. Πράγματα που έπειθαν πρώτα εμένα για να μπορέσω να τα “εφαρμόσω” έναντι των άλλων.
Σημαντική ήταν η ανταλλαγή εμπειριών, όπως πάντα βέβαια. Αλλά είναι σημαντικό να το ζεις. Βιωματική γνώση που λέμε.

Για να μην ξαναπείς πόσα θέλεις, πριν εξηγήσεις γιατί τα θέλεις. Για να μην ξαναϋποτιμήσεις την ιστοσελίδα της επιχείρησής σου. Για να μην ξαναφτιάξεις μια σελίδα στο facebook και νομίζεις ότι κάνεις επικοινωνία. Για να μην ξανακάνεις ποτέ το λάθος να πιστέψεις ότι τα ξέρεις όλα… Όχι ότι πειράζει αν τα κάναμε όλα αυτά. Ούτως ή άλλως μέσα από τα λάθη μας προκόβουμε. Αρκεί να τα εντοπίζουμε και να διορθώνουμε.
Δήμητρα, Τάκη, Ηλία θα σας παρακολουθώ πιο στενά πλέον.