Ψηφιακά εγγραμματισμένες οι ελληνίδες

0
81

To 71% των ελλήνων και ελληνίδων είναι ήδη digital citizens . Το 94% των Ελλήνων έχουν σύνδεση Ίντερνετ . Το 91% των χρηστών ίντερνετ ηλικίας 65-74 ετών έχουν facebbok , ενώ οι μικρότερης ηλικίας άτομα χρησιμοποιούν instagramm printerest και snapchat . Κατά μέσο όρο οι μικρότερης ηλικίας γυναίκες , δηλαδή 18-45 ετών έχουν 5.3 διαφορετικά προφίλ στα social media . Οι γυναίκες αποδεικνύονται πολύ ικανές και στο digital shopping . Μία στις δύο στη διάρκεια των 2-3 ωρών που καταναλώνει κατά μέσο όρο καθημερινά ν στο Ίντερνετ ψώνισε ρούχα κυρίως και παπούτσια αξίας 244 ευρώ, ενώ το 28% των γυναικών στην Ελλάδα παρακολούθησε και κάποιο webinar.
Τα παραπάνω τόνισε η Ξένια Κούρτογλου, Founder & Managing Partner, Bari Focus μιλώντας στο webinar Women in Digital που διοργάνωσε η ομάδα του Women in Digital (www.women in digital.gr)

O ρόλος και η συμβολή των Γυναικών στο κλάδο των Νέων Τεχνολογιών και στο digital επαγγελματικό περιβάλλον έχει ενισχυθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια.
Οι Γυναίκες επαγγελματίες διαθέτουν σημαντικά digital skills, ενώ όλο και περισσότερες αναλαμβάνουν διευθυντικές θέσεις συμμετέχοντας στο ΕΧCOM των επιχειρήσεων Τεχνολογιών αιχμής. Και αυτό παρά το γεγονός ότι ο κλάδος της Τεχνολογίας παραμένει ένα ανδροκρατούμενο επαγγελματικό “κάστρο”.
Οι Γυναίκες στο χώρο της Τεχνολογίας είναι το θέμα του συνεδρίου Women in Digital που διοργανώνει -online- η Smart Press. Ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον και επίκαιρο ζήτημα και για την Ελλάδα, αλλά και σε όλο τον κόσμο, όπου αργά αλλά σταθερά κλείνει η ψαλίδα της συμμετοχής ανδρών και γυναικών στον κλάδο, αποκαθίσταται η ανισότητα στο μισθολογικό, ενώ παράλληλα αυξάνεται ο αριθμός των Γυναικών που αναλαμβάνουν κορυφαίες διευθυντικές θέσεις σε πολλές από τις σημαντικότερες επιχειρήσεις και φορείς στη χώρα μας.
οι Γυναίκες στην Ευρώπη και πολύ περισσότερο στην Ελλάδα, συνεχίζουν να σημειώνουν υστέρηση, σε σύγκριση με τους άνδρες, σε επίπεδο εξειδικευμένων ψηφιακών δεξιοτήτων και να εργάζονται στον τομέα αυτό, και με δεδομένες τις τεχνολογικές εξελίξεις, η πρόκληση είναι πλέον πιο μεγάλη από ποτέ. Τα παραπάνω επιβεβαιώνονται και από τον πίνακα αποτελεσμάτων “Women in Digital Scoreboard 2020” της Ευρωπαϊκής Επιτροπής όπου:
• Η Ελλάδα, βρίσκεται στην 26η θέση, πάνω από τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία.
• Μόλις το 18% των ειδικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών, είναι Γυναίκες.
• Όσον αφορά στις ψηφιακές δεξιότητες των Γυναικών, η Ελλάδα βαθμολογείται με 40,5 έναντι μέσου όρου 54,5 στην Ε.Ε.
• Οι γυναίκες-ειδικοί αποτελούν μόλις το 16,4% του εργατικού δυναμικού στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών, έναντι μέσου όρου 17,7% στην Ε.Ε.
Στη διάρκεια του webinar Women In Digital γυναίκες από τον χώρο των ψηφιακών Τεχνολογιών μίλησαν για τις εμπειρίες τους από τον κλάδο, τις διαφορές που εντοπίζονται σε σχέση με την εργασία σε επιχειρήσεις σε άλλους κλάδους, τις προκλήσεις αλλά και τα πλεονεκτήματα που έχει μια Γυναίκα στον κλάδο των ψηφιακών Τεχνολογιών.
Μεταξύ των ομιλητών του διαδικτυακού σεμιναρίου ήταν η Ειρήνη Νόστη, Διευθύντρια Ανάπτυξης και Περιεχομένου, Smart Press, ηΓιώτα Παπαρίδου, Πρόεδρος, ΣΕΠΕ, η Κατερίνα Φραϊδάκη, Πρόεδρος, GRECA, η Χριστίνα Γιαννόπαπα, Σύμβουλος, Γενική Γραμματεία Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, Εντεταλμένη Σύμβουλος και Εκτελεστικό Μέλος Δ.Σ. Enterprise Greece , η Λίτσα Παναγιωτοπούλου, συνιδρύτρια και CEO της Ε.VI.A. Intelligent Performance, Αντιπρόεδρος της Intale Information Technology and Services, Αντιπρόεδρος της Papapostolou Healthcare Technologies, Treasurer του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου (τ. Γενική Γραμματεύς), Αντιπρόεδρος – Ιδρυτικό μέλος του The Non Executive Directors’ Club in Greece (NED CLUB),η Στέλλα Τσιτσούλα, Managing Partner, Red Communications, η Ιωάννα Στανεγλούδη Co-Founder, Finclude
Ρόζη Αθανασίου, Διεύθυνση Small Business Banking, Eurobank AE, ηΔήμητρα Ντάρδα, General Manager, Channel Sales, Microsoft EMEA και η Δρ. Πηνελόπη Μηνιάτη, Υποστράτηγος ΕΛΑΣ, Διευθύντρια Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών.
Την επιμέλεια του προγράμματος και την παρουσίαση είχε η Σόνια Χαϊμαντά Δημοσιογράφος, Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Women in digital

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.