Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Λίγο πριν την εορταστική περίοδο του Πάσχα, η οποία θα φέρει μαζί της μεγάλες αθηναϊκές παραγωγές παίζονται στη Θεσσαλονίκη παραστάσεις, που δεν έχουν κάτι να ζηλέψουν και σίγουρα αξίζουν το κόπο.

Γράφει η Έρη Χριστοφορίδου

Το έργο «Himmelweg (Ο δρόμος προς τον ουρανό), του Juan Mayorga, σε σκηνοθεσία Χριστίνας Γυφτάκη, που παρουσιάζεται  στο Θέατρο Αυλαία έκανε θετική εντύπωση με τις πολύ καλές του ερμηνείες μιας και οι ηθοποιοί έδειχναν να βίωναν την κάθε στιγμή και την κάθε σκηνή κατά τη διάρκεια της παράστασης. Το διεθνούς φήμης έργο, βασισμένο στην πραγματική ιστορία του στρατοπέδου του Τερεζίν, δείχνει μια άλλη όψη του Ολοκαυτώματος, λιγότερο γνωστή, αλλά εξίσου τρομακτική. Τελευταίες δύο παραστάσεις για τον Νίκο Κουνέλη, Γιάννη Κωνσταντινίδη και την Ιόλη Ραγκούση στις 26 και 27 Μαρτίου στις 21:15.

Μια παράσταση που αξίζει να παρακολουθήσει κανείς έστω και για την εμπειρία είναι η «Διδώ και Αινείας», σε σκηνοθεσία Δημήτρη Κυανίδη, που παρουσιάζεται στην Εταιρία Μακεδονικών Σπουδών. Πρόκειται για την μπαρόκ όπερα του Henry Purcell, η οποία θα ανοίξει αυλαία για δύο μοναδικές παραστάσεις στις 19 και 26 Μαρτίου και ώρα 21:00. Και ενώ πρωτοπαρουσιάστηκε το 1689, στο Josias Priest’s girls’ school στο Λονδίνο και από τότε παρουσιάζεται σε όλα τα μεγάλα θέατρα, ήρθε η στιγμή των Σοφία Μητροπούλου, Armando Puklavec, Ισμήνη Γιαννάκη, Νατάσσα Κοψαχείλη και της Μικτής Χορωδίας Θεσσαλονίκης να κάνουν και το κοινό της Θεσσαλονίκης να απολαύσει κάτι διαφορετικό.

Το Θέατρο Τ έχει δώσει εδώ και καιρό το εναλλακτικό στίγμα του και συνεχίζει σε αυτόν τον ρυθμό. Αυτόν τον καιρό παρουσιάζει το έργο «Κοντσέρτο για Μία Μέρα που Πέρασε» της Γεωργίας Βεληβασάκη, σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Αθυρίδη. Πρόκειται για μια μουσικοθεατρική performance με ζωντανή μουσική. Το κείμενο «συνομιλεί» -εν είδει pastiche- με αποσπάσματα λόγου και ποίησης των Οδυσσέα Ελύτη, Γιώργου Σεφέρη, Immanuel Kant, Γιώργου Χειμωνά, Λένας Πλάτωνος, Μαρίνου Καρβελά, Γιώργου Παναγιωτίδη, Elizabeth Bishop, Fernando Pessoa και Jorge Luis Borges. Για εσάς που θέλετε να παρακολουθήσετε κάτι πιο ρομαντικό προλαβαίνετε. Η Γεωργίας Βεληβασάκη, ο Κωνσταντίνος Αθυρίδης και ο Ανδρέας Ζιάκας θα παρουσιάζουν το έργο για δύο ακόμη παραστάσεις και πιο συγκεκριμένα στις 26 και 27 Μαρτίου στις 21:30.

«Το Φως του Γκαζιού», σε σκηνοθεσία Αλέξανδρος Κοέν επιστρέφει στο Θέατρο Αυλαία μετά τη μεγάλη επιτυχία που γνώρισε κατά τη διάρκεια όλων των παραστάσεων. Ο Στέφανος Κυριακίδης, η Τάνια Τρύπη, ο Πασχάλης Τσαρούχας, η Αλίκη Μπομποτά και η Μελίνα Βαμβακά θα σας ταξιδέψουν στο σκοτεινό Λονδίνο του 1890. Ένα σπουδαίο θρίλερ του Πάτρικ Χάμιλτον, το οποίο ανακηρύχθηκε ως ένα αριστούργημα στο είδος του. Μπορείτε να το απολαύσετε στις 21 Μαρτίου και ώρα 19:00 ή και 21:00 και στις 22 Μαρτίου και ώρα 21:00.

Ένα έργο που δεν πρέπει να λείπει από το ημερολόγιο κάθε θεατρόφιλου είναι η τραγικωμωδία του Σάμουελ Μπέκετ «Περιμένοντας τον Γκοντό», σε σκηνοθεσία του καλλιτεχνικού διευθυντή του ΚΘΒΕ Γιάννη Αναστασάκη. Το πάντα επίκαιρο θεατρικό έργο του Μπέκετ παρουσιάζεται στο Βασιλικό Θέατρο από τους Γιώργο Καύκα, Παναγιώτη Παπαϊωάννου, Θανάση Ραφτόπουλος, Κωνσταντίνο Χατζησάββα και τον εμβληματικό Φούλη Μπουντούρογλου κάθε Τετάρτη στις 18:00, κάθε Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο στις 21:00 και κάθε Κυριακή στις 19:00.

Η νικήτρια παράσταση του Bob Theater Festival 2016 επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη και το Θέατρο Αθήναιον (23, 24, 25, 30, 31 Μαρτίου και 1η Απριλίου στις 21:30) με σκοπό να ενθουσιάσει και πάλι το κοινό της. «Το Πεπρωμένο Ονομάζεται Κλοτίλδη» του Τζοβάνι Γκουαρέσκι είναι σύμφωνα με τους κριτικούς θεάτρου μία από τις καλύτερες παραστάσεις της χρονιάς. Οι Αμαλία Καβάλη και Γιάνης Σοφολόγης, αναλαμβάνοντας οι ίδιοι τη διασκευή και την πρώτη θεατρική μεταφορά του έργου αυτού, επιλέγουν να ξεκινήσουν την παράσταση τη μέρα που οι ήρωες πρέπει να αποφασίσουν αν θα αλληλοσκοτωθούν ή αν θα παντρευτούν. Δύο ηθοποιοί και ένας μουσικός επί σκηνής, ξετυλίγουν το νήμα της ιστορίας μέσα από αφήγηση και έντονα αυτοσχεδιαστικά στοιχεία, οδηγώντας τους ήρωες στο πεπρωμένο τους.

Η μαύρη κωμωδία του Άνθιμου Κατιρτζόγλου»60λεπτά» μετά τα sold out των προηγούμενων εβδομάδων πήρε παράταση για ακόμα ένα τριήμερο (23-24-25 Μαρτίου στις 21.00) στο Θέατρο Σοφούλη. Τι δουλειά έχουν έξι άγνωστοι διαδικτυακοί «φίλοι» σε ένα πάρτυ όπου ο οικοδεσπότης είναι άφαντος; Μπορεί ένα φέρετρο να είναι καναπές; Γιατί υπάρχει το γκρέιπφρουτ; Και τελικά μήπως είμαστε όλοι εγκληματίες; Ένας θάνατος αναζητεί τον αυτουργό του σε μια γλυκόπικρη σαπουνόφουσκα διαδικτυακής ελαφρότητας.

Καλή θέαση!

Προηγούμενο άρθροΟΔ. ΕΛΥΤΗΣ: «ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟ ΠΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ…»
Επόμενο άρθροMarché français στο Γαλλικό Ινστιτούτο
Τι είναι το thinkfree; Καλή ερώτηση. Μια παρέα, έτσι ξεκίνησε κι έτσι συνεχίζει, που θέλει να ποστάρει χωρίς περιορισμούς ό,τι την ευχαριστεί. Ό,τι γράφει ή ό,τι διαβάζει. Στο thinkfree δίνουμε το λόγο στους ανθρώπους του πολιτισμού μέσα από τη δραστηριότητά τους, αναδεικνύουμε νέα πρόσωπα με κοινό χαρακτηριστικό τη θετική σκέψη (think positive) και τη δημιουργικότητα σε κάθε τομέα και χώρο (πολιτιστικό, επιχειρηματικό, επιστημονικό κ.ά.), φιλοξενούμε ελεύθερα (write free) τεκμηριωμένες απόψεις για θέματα πολιτικής πολιτισμού, πολιτικής και κοινωνίας, οικολογίας και αστικού περιβάλλοντος, αρχιτεκτονικής και υγιεινής ζωής. Το thinkfree είναι κι ένα διπλό πείραμα: σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων που το στηρίζουν, αλλά και δημιουργίας ενός no budget ηλεκτρονικού περιοδικού (e-magazine). Γι' αυτό δεν είναι τυχαίο ότι μακροημερεύουμε χωρίς δυσκολία! Με σεβασμό και εκτίμηση, με αγάπη γι' αυτό που κάνουμε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.