Το Κορίτσι και το Αγόρι επιστρέφουν στο «Σπίτι»

0
488

Το «Θέατρο του ‘Αλλοτε» παρουσιάζει για τρίτη χρονιά τους σκοτεινούς ερωτικούς μονολόγους «Το Κορίτσι μέσα στο Σπίτι» και «Το Αγόρι μέσα στο Σπίτι» στο Μπενσουσάν Χαν. Η παράσταση είναι διαδραστική και οι θεατές παρακολουθούν όρθιοι και περιηγούμενοι στα δωμάτια του Μπενσουσάν Χαν.

Παραστάσεις:

Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου στις 21:00 Το Κορίτσι μέσα στο Σπίτι

Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου στις 21:00 Το Κορίτσι μέσα στο Σπίτι

Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου στις 21:00 Το Αγόρι μέσα στο Σπίτι

Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου στις 21:00 Το Αγόρι μέσα στο Σπίτι

Περιγραφή έργων

»Το Κορίτσι μέσα στο Σπίτι»

Και τώρα θα μείνω για πάντα εδώ. Σε αυτό το σπίτι. Ελπίζω μόνο πως κάποτε θα πέσει και θα με θάψει στα συντρίμμια του και θα ησυχάσω. Όταν συμβεί αυτό, σας παρακαλώ να μη με μετακινήσετε. Μην πειράξετε τίποτα, ούτε το παραμικρό κομματάκι σκόνης. Αφήστε με έτσι, με το σπίτι πάνω μου και ξεχάστε με, ξεχάστε με για πάντα… Κι αν ποτέ δείτε εκείνον, αν κάποτε, σε κάποιο παράξενο μέρος συναντήσετε εκείνον που έχει το σημάδι απ’ το αστέρι, να του πείτε πως εγώ είμαι εδώ, στο σπίτι μας.

Να του πείτε πως προσπαθώ να τον φτάσω αλλά δεν μπορώ να τον βρω, γιατί έχω παγιδευτεί κάπου ενδιάμεσα και δεν ξέρω που ακριβώς είμαι… Να του πείτε ότι ποτίζω τον έρωτα, όπως εκείνος πότιζε κάποτε το γιασεμί μας κι ότι τον ποτίζω με το αίμα μου. Και να του πείτε ότι θα τον βρω, ότι κάποια στιγμή θα τον ξαναβρώ. Και ότι τότε θα έχω έτοιμο το τσάι γιασεμί και τον πόθο που ζέσταινε κάποτε το χιόνι… Κι έναν θάνατο για μπορεί να με αγαπάει για πάντα…

Για περισσότερο κι από όσο ζουν τα’ αστέρια.

Το Αγόρι μέσα στο Σπίτι

»Δεν μου αρέσει που είστε εδώ. Δεν είναι ευγενικό, το ξέρω, άλλωστε εκείνη σας καλεί κάθε φορά, αλλά δεν μου αρέσει που είστε εδώ. Η παρουσία σας σ’ αυτό το σπίτι επιβεβαιώνει απλώς την απόλυτη μοναξιά της. Επιβεβαιώνει την απόλυτη απουσία μου. Κάνει πιο πραγματικό αυτό που συνέβη κι έτσι κάθε φορά που έρχεστε εδώ, εγώ το ζω κάθε φορά, πάλι και πάλι. Πόση καταδίκη μπορεί να αντέξει ένας άνθρωπος; Πόση κόλαση μπορούμε να στηρίξουμε στη ραχοκοκαλιά μας; Σας το λέω εγώ: άπειρη. Στη πραγματικότητα δεν έχουμε όρια, γιατί δεν έχουμε, δυστυχώς, καμία επιλογή. Δεν υπάρχει μέτρο, ούτε τέλος για τη φρίκη.

Δεν υπάρχει τέλος για τον πόνο.»

 

Σύλληψη – Σκηνοθεσία: Βαρβάρα Δουμανίδου

Κείμενο: Μαρία Ράπτη

Αγόρι: Δημήτρης Βασιλειάδης

Κορίτσι: Βαρβάρα Δουμανίδου

Βοηθός σκηνοθέτη: Δημήτρης Βασιλειάδης

Σκηνικά αντικείμενα: Ανθοπωλείο Μη Με Λησμόνει

Σχεδιασμός κοστουμιού: Κατερίνα Αμπρικίδου

Κατασκευή κοστουμιού: Μάγδα Παπανικολάου

Αφίσα: Φωτεινή Φιλοξενίδου

Φωτογραφίες: Νίκος Γκάρας

Promo trailer: Τόμης Βρακάς

 

Μπενσουσάν Χαν Εδέσσης 6 (‘Ανω Λαδάδικα)

Γενική είσοδος: 10 ευρώ

Αριθμός θεατών αυστηρά 30

Τηλέφωνο κρατήσεων: 6936536383

Διάρκεια παραστάσεων: 60 λεπτά

 

 

Προηγούμενο άρθροRed Bull Music Stage στο 10ο Street Mode Festival αύριο στο Λιμάνι Θεσσαλονίκης
Επόμενο άρθροΗ φωτογραφία της ημέρας
Τι είναι το thinkfree; Καλή ερώτηση. Μια παρέα, έτσι ξεκίνησε κι έτσι συνεχίζει, που θέλει να ποστάρει χωρίς περιορισμούς ό,τι την ευχαριστεί. Ό,τι γράφει ή ό,τι διαβάζει. Στο thinkfree δίνουμε το λόγο στους ανθρώπους του πολιτισμού μέσα από τη δραστηριότητά τους, αναδεικνύουμε νέα πρόσωπα με κοινό χαρακτηριστικό τη θετική σκέψη (think positive) και τη δημιουργικότητα σε κάθε τομέα και χώρο (πολιτιστικό, επιχειρηματικό, επιστημονικό κ.ά.), φιλοξενούμε ελεύθερα (write free) τεκμηριωμένες απόψεις για θέματα πολιτικής πολιτισμού, πολιτικής και κοινωνίας, οικολογίας και αστικού περιβάλλοντος, αρχιτεκτονικής και υγιεινής ζωής. Το thinkfree είναι κι ένα διπλό πείραμα: σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων που το στηρίζουν, αλλά και δημιουργίας ενός no budget ηλεκτρονικού περιοδικού (e-magazine). Γι' αυτό δεν είναι τυχαίο ότι μακροημερεύουμε χωρίς δυσκολία! Με σεβασμό και εκτίμηση, με αγάπη γι' αυτό που κάνουμε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.